فاجعه انفجار مهیب بندر بیروت، حرکت بعدی استعمارگران غرب چیست؟

انفجار بندر بیروت در تاریخ ۴ آگوست (اوت) ۲۰۲۰ (۱۴ مرداد ۱۳۹۹) در بندر بیروت، پایتخت لبنان رخ داد.

در این انفجار عظیم، تاکنون 137 نفر بیگناه جان باختند و بیش از 5000 نفر زخمی شدند و بیش از 300 هزار نفر آواره گردیدند.

این انفجار عظیم بعد از اینکه فشار سیاسی و اقتصادی امریکا بر لبنان کارساز نشد رخ داد!!

صهیونیست ها و استعمارگران غرب، حاضرند ملتی را قتل عام نمایند تا به اهداف خود برسند!!

برخی رسانه های وابسته به استعمارگران غرب، شروع به پخش این موضوع نمودند که حزب الله لبنان در آنجا اسلحه نگه داری می کرد.

مردم اسرائیل می گویند که چون انفجارهای بعدی در بندر بیروت نشد پس دولت ما دروغ می گوید که حزب الله لبنان اسلحه در بندر بیروت دارد.

اسرائیل، حمله به انبار نیترات آمونیوم در بیروت را به ترامپ اطلاع نداده بود بطوریکه ابتدا ترامپ گفت فرماندهان نظامی ما گفتند که انفجار بیروت ناشی از حمله موشکی بوده است و چون این موضوع اسرائیل را متهم می کرد، حرف خود را پس گرفت.

چه کسی از انفجار بندر بیروت منتفع می شود؟

چه کسی از انفجار بندر بیروت متضرر می شود؟

یکی از راههای جنائی رسیدن به جنایتکار بررسی دو سؤال فوق است ولی استعمارگران غرب اجازه انجام تحقیقات بی طرفانه را به کسی نمی دهند و بمحض وقوع جنایت شروع به معرفی متهم مورد نظر خودشان می کنند.

از ابتدای روی کار آمدن نخست وزیر فعلی یعنی آقای حسن دیاب، امریکا و غرب و دیکتاتورهای عرب با وی مخالف بودند.

چرا فرانسه به حکومت های قبلی که فاسد اقتصادی قطعی داشتند اعتماد داشت ولی ماکرون می گوید به علت فساد اقتصادی به این حکومت اعتماد ندارد به این حکومت که هیچگونه فسادی از آن صادر نشده؟!

چرا انگلیس و فرانسه کشتی جنگی به بندر منهدم شده لبنان می فرستند!!؟

چرا دادگاه جنایت بین المللی، باید در موضوع انفجار بندر بیروت تحقیق کند در صورتی که موضوع داخلی است؟

محققان دادگاه می تواند آثار جنایت اسرائیل در این انفجار را از بین ببرند و هر چیزی در این خصوص را نادیده انگارند.

دادگاه بین المللی چند هفته قبل، علیه امریکا حکم صادر کرد و ترامپ این دادگاه را تحریم کرد!! ولی حکم علیه مخالفان امریکا لازم الاجراست!!

سخنان چند ساعت بعد از انفجار دو مسئول و کارشناس سیاسی در کانال تلویزیونی اسرائیل:

یکی می گوید که دلیل این انفجار هر چه هست باید به حزب الله و حکومت فعلی لبنان نسبت داده شود.

دیگری می گوید که کارشناسان و دادگاه بین المللی باید در این انفجار تحقیق کند و بلافاصله احزاب مخالف محور مقاومت همین حرف را تکرار می کنند!

مواد منفجره موجود در انبار بندر در سال 2014 توسط کشتی به این بندر آورده شد و بارها خطر وجود این مواد تذکر داده شده بود و حکومت های قبلی که همگی از احزاب مخالف محور مقاومت بودند هیچ اقدامی در این خصوص نکردند!

مدیر و مسئولین بندر و انبارها، از احزاب مخالف محور مقاومت بودند.

احتمالاً در حال حاضر فشار به حزب الله نمی آورند و چند مورد سبک را به حزب الله لبنان تحمیل می کنند ولی کم کم شروع به افزایش فشارها بر محور مقاومت خواهند نمود.

تهدید حزب الله لبنان به اسرائیل لازم است که اگر این انفجار توسط هواپیماهای آنها یا توسط عوامل آنها در لبنان صورت گرفته باشد، انتقام جان و مال ملت لبنان را خواهد گرفت.

دادگاه و محققین بین المللی محال است، صهیونیست ها یا احزاب وابسته به استعمارگران غرب را مسئول این انفجار معرفی کنند.

آقای سید حسن نصرلله، تهدید کرد که اگر اسرائیل بطور مستقیم یا غیر مستقیم باعث انفجار بندر بیروت بود، انتقامی برابر با انفجار بیروت از صهیونیست ها خواهد گرفت.

توجه داشته باشیم که آقای سید حسن نصرلله، قبلاً تهدید کرده بود که اگر صهیونیست ها به لبنان حمله کنند، حتی می تواند با یک موشک کوچک به حیفا، باعث انفجاری در حد انفجار بمب اتمی گردد ولی این تهدید وی برای بازدارندگی اشغالگران صهیونیست بود.

اشغالگران صهیونیست تابع هیچگونه تفکر اخلاقی و انسانی نمی باشند و از هر وسیله ای که بتوانند استفاده می کنند و استعمارگران غرب و سازمان های بین المللی تحت نفوذ ایشان، اجازه محکومیت اشغالگران کودک کش صهیونیست را به هیچکس نمی دهند و چنانچه یک انسان آزاد، فریادی و حرفی بزند، ترتیب اثر در عمل نخواهد داشت. زیرا همه مفاصل بین المللی از شورای امنیت تا حقوق بشر بشر کاملاً در دست ایشان است.

فقط وجدان ملت های دلپاک دارای انسانیت و آلوده نشده به پول و منافع خونین استعمارگران غرب، می تواند حامی ملت های مظلوم باشند. جزء کوچکی از ملت ها، کارمندان یا جیره بگیران از ظالمان ستمگر می باشند ولی اکثریت ملت ها کم و بیش مظلوم و زخم خورده از استعمارگران، و در حال حاضر عمدتاً از استعمارگران غرب می باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!