علت انتخاب دیکتاتور امارات برای شروع روابط با اسرائیل چیست؟

علت، طرف مقابل این روابط ایران است.

برای اینکه مخالفت ایران را به حداقل برسانند، امارات را انتخاب کردند چون امارات بین کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، بیشترین روابط اقتصادی را با ایران دارد و ایران بخاطر تحریم و نیاز اقتصادی، با احتیاط با این کشور برخورد می کند.

ضعف اقتصاد ایران، که بعلت ضعف مدیریت کلان اقتصادی دولت های فعلی و گذشته می باشد، باعث محدودیت و ضعف در تصمیمات بسیار مهم ایران در قبال اصول و خط قرمزها شده است.

مدیریت قوی کلان اقتصادی داخلی و همچنین بهره گیری از پتانسیل ایجاد روابط اقتصادی و نظامی با چین و روسیه می تواند باعث سقوط امپراتوری استعمارگران غرب در جهان گردد.

ایران می تواند مرکز ترانزیت کالای چینی برای منطقه و اروپا بعلاوه ی مرکز تولید و مونتاژ کالاهای مهم مشترک چینی ایرانی شود.

همچنین ایران می تواند پایگاه مشترک سه جانبه یا دو جانبه با چین و روسیه در منطقه داشته باشد.

ترامپ و نتنیاهو عجله کردند زیرا نیاز به این حرکت داشتند تا خود را نجات دهند. ترامپ در انتخابات 2020 و نتنیاهو برای فرار از محاکمه و آرام کردن تظاهرکنندگان بخاطر مشکلات اقتصادی.

ولی روابط دیکتاتورهای عرب با اسرائیل، به نفع محور مقاومت علیه صهیونیست ها و استعمارگران غرب می باشد زیرا چهره دیکتاتورها را نزد ملت ها و ملت فلسطین نمایان تر می کند.

قرارداد 25 ساله ایران و چین، قطعاً به نفع هر دو کشور است

قرارداد 25 ساله ایران و چین، قطعاً به نفع هر دو کشور است

Mohammad Riaz Homamiجولای 12, 20202 min read

همکاری گسترده چند کشور در چند نقطه جهان با چین، می تواند باعث سقوط امپراتوری امریکا در جهان شود. چین نمی تواند با کشورهای همسایه ایران، قرارداد خیلی خوب ببندد، زیرا آنها کم و بیش تحت نفوذ امریکا هستند. ایران…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!