ملت فرانسه به ماکرون غیر افراطی رأی دادند ولی او هم افراطی بود!

در ساعت 17 روز جمعه 16 اکتبر 2020، یک شهروند پاریسی افراطی چچنی تبار 18 ساله، یک معلم تاریخ 47 ساله را سر می برد و به قتل می رساند که گفته می شود تصاویر مجله توهین به پیامبر را به دانش آموزان نشان می دهد. امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه، فوری این قتل را به تروریست های مسلمان نسبت می دهد و به نوعی اسلام حراسی را در جامعه منتشر می کند!!!

در آخرین انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، ماکرون، خود را غیر افراطی و مارین لوپن خود را افراطی معرفی کرده بودند.

ولی از آنجا که حاکمان اصلی در کشورهای غربی، سرمایه داران بزرگ آن کشور و در پشت پرده قرار دارند، نمایشی را طی چند سال اجرا نمودند تا ملت را به قبول افراط گرایی و ایجاد فتنه بین ملت ها وادار نمایند.

در این نمایش های خونین، استعمارگران غرب دو ابزار خود را بکار گرفتند:

  1. روزنامه های مزدور خودشان که پیامبر اسلام را تمسخر کنند.
  2. افراطی های ساخت خودشان که برای اشغال سوریه و عراق ساخته بودند برای تقابل با تمسخر کننده های مزدور خود و همچنین علیه مردم بیگناه.

انتخابات در کشورهای غربی، نمایش دمکراسی و دمکراتیک بودن حاکمیت است ولی واقعیت بیرونی ندارد.

چون ملت فرانسه مارین لوپن راست افراطی را انتخاب نکردند حاکمان پشت پرده در فرانسه تصمیم گرفتند با تحریک ابزارهای فتنه، نمایش های خونین در فرانسه براه بیندازند تا مردم را به سمت افراط گری تشویق نمایند.

سیستم حاکمیت بقیه کشورهای غربی نیز کم و بیش مشابه فرانسه و در دست سرمایه داران بزرگ حاکم است و تمامی نامزدهای مهم انتخابات که ممکن است انتخاب شوند و انتخاب شونده ها قبلاً از جانب ایشان تعیین گردیده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!