تهدید اتمی شهرهای اروپا برای توقف ناتو، مشابه هیروشیما و ناکازاکی

امریکا هیروشیما و ناکازاکی را با بمب اتم زد و 200 هزار نفر بی گناه ژاپنی را کشت تا ژاپن تسلیم شود در صورتی که می توانست از بمب اتم استفاده نکند ولی امریکا می خواست قدرت اتمی خود را به جهان نشان دهد، روسیه برای توقف عمل ناتو در اوکراین و گسترش به مرزهای روسیه، می تواند طبق منطق امریکایی و البته بهتر از منطق امریکا عمل کند زیرا امریکا بدون تهدید قبلی از بمب اتم استفاده نمود ولی روسیه سالها تذکر داده که ناتو به روسیه نزدیک نشود و حالا می تواند تهدید کند تا از جنگ اتمی جلوگیری شود.

ملت های غربی قطعاً موافق جنگ اتمی بخاطر منافع اقتصادی سرمایه داران غربی نخواهند بود.

شکی نیست که جنگ اتمی، به امپراطوری سرمایه داران بطور کلی خاتمه خواهد داد زیرا ملتهای غربی موافق جنگ بخاطر منافع اقتصادی سرمایه داران بزرگ نخواهند بود و مخالف جنگ اتمی هستند.

ملت اروپا بیشترین ضرر جانی و مالی از جنگ بین امریکا و روسیه را خواهد داد.

بیشترین ضرر جانی و مالی در صورت جنگ اتمی بین روسیه و ناتو، متوجه اروپا خواهد بود. زیرا امریکا از جنگ فاصله دارد و کشور روسیه وسیع است. لذا بیشترین مخالفت وقوع جنگ از ملت های اروپایی خواهد بود.

در نتیجه تهدید جدی به جنگ اتمی، باعث قیام ملتهای غربی و توقف ناتو خواهد شد و لزومی به جنگ اتمی نخواهد بود.

ملت های اروپایی به کشتار ملت های دیگر توسط حاکمان خود اهمیت نمی دهند ولی وقتی خودشان مورد تهدید واقعی قرار گیرند، تحلیلشان واقعی تر می شود و تحت تاثیر رسانه های سرمایه داران غربی قرار نمی گیرند و علیه سرمایه داران حاکم قیام خواهند نمود و از جنگ برای منافع اقتصادی سرمایه داران حاکم جلوگیری می کنند.

سخن مستقیم پوتین با ملت های اروپایی بسیار مهم است.

پوتین می بایست مردم اروپا را مطلع سازد که دلیل جنگ اتمی احتمالی، گسترش استعمارگران غرب به شرق، برای منافع اقتصادی سرمایه داران بزرگ غربی و بالاخص سرمایه داران بزرگ امریکایی می باشد. یعنی برای منافع اقتصادی کمتر از 20 نفر سرمایه دار خیلی بزرگ غربی که حاکم بر تصمیمات امریکا و ناتو می باشند، ممکن است صدها میلیون نفر انسان بی گناه کشته شوند.

هر که بامش بیش برفش بیشتر

همچنین در نظر داشته باشیم که استعمارگران غربی همانطور که سرمایه ی بیشتری دارند، چیز بیشتری برای از دست دادن دارند و لذا آسیب پذیرتر نیز هستند. لذا در عمل، مخالف جنگ رو در رو با روسیه هستند. آنها موافق درگیر کردن دیگران با روسیه و دشمنان قدرتمند خود هستند ولی برای نتیجه ی بهتر، می بایست آنها را بطور مستقیم وارد جنگ نمود. در اینصورت هم سرمایه داران حاکم موافق جنگ نخواهند بود و هم ملت های ایشان علیه جنگ قیام می کنند.

همچنین تهدید اتمی مشابه عمل امریکا در هیروشیما و ناکازاکی، حقانیت یا عدم حقانیت امریکا در استفاده از بمب اتم در این دو شهر را مشخص تر خواهد نمود و افکار عمومی را بیشتر از قبل به واقعیت نزدیک می کند.

همینطور اگر تهدید جدی روسیه بود، غربی ها جرأت نمی کردند اموال روسیه را در کشورهای خود بلوکه کنند یا بطور علنی سلاح به اوکراین بفرستند. البته هر کاری تهدید خودش را می طلبد و راهها و روش های مختلفی برای این منظور وجود دارند از تهدیدهای علنی تا تهدیدهای امنیتی غیر علنی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!