هدف امریکا از تحریک چین به اشغال تایوان چیست؟

نظام سرمایه داری امریکا در حال فروپاشی است.

امریکا و دوستانش توان رقابت اقتصادی با چین و روسیه را ندارد پس سعی دارند با درگیر کردن آنها با دیگران، آنها را تضعیف کنند.

امریکا، روسیه را با اوکراین درگیر کرد و بلافاصله چین و تایوان را تحریک به جنگ می کند.

امریکا توسط ناتو آنقدر به روسیه فشار آورد و ناتو را گسترش داد و به مرزهای روسیه نزدیک شد که روسیه به اوکراین حمله کرد.

پس از حمله روسیه، 350 میلیارد دلار از اموال روسیه در غرب بلوکه شد و فشار اقتصادی غرب علیه روسیه شروع شد.

بلافاصله امریکا عجله کرد تا چین را تحریک کند که تایوان را اشغال کند و همانتد اوکراین کمک اساسی به تایوان نخواهد کرد ولی بیش از یک تریلیون دلار از چین را بلوکه خواهد کرد و فشار اقتصادی را به چین اعمال خواهد کرد تا گسترش اقتصادی چین را محدود کند.

زیرا امریکا توان رقابت سالم با چین و روسیه ندارد و لذا از سیاستهای خبیث استفاده می کند.

با توجه به اینکه امریکا و دوستانش تاکنون پول چندین کشور را بنا به بهانه های سیاسی و برای منافع خودشان، بلوکه کرده اند و بعبارتی سرقت کرده اند از جهت مالی قابل اعتماد نیستند.

نظام سیاسی چین و روسیه بهانه غرب است

استعمارگران غرب، وقتی روابط اقتصادی خود را با چین و روسیه بطور تصاعدی افزایش داند که نظام سیاسی چین و روسیه از نظام دمکراتیک دورتر بود.

( البته دمکراسی موجود در کشورهای غربی، واقعی نیست و حاکمیت این کشورها زیر نظر سرمایه داران بزرگ است و نه در دست ملت های ایشان. به این صورت که مردم کسانی را انتخاب می کنند که قبلا توسط سرمایه داران حاکم تعیین شده اند.)

موضوع واقعی عدم توان رقابت سالم اقتصادی و نظامی با چین و روسیه است که باعث روی آوردن غرب به کشاندن چین و روسیه به درگیر کردن ایشان در جنگهای فرسایشی است.

البته به نظر من امریکا و دوستانش، چون مراکز اقتصادی بزرگتری دارند آسیب پذیرتر نیز هستند و کافیست از جهت روسیه تهدید جدی شوند. در جنگ اتمی، امریکا و دوستانش، چند برابر روسیه متضرر خواهند شد. پس قطعاً وارد جنگ اتمی با روسیه نخواهند شد. حتی اگر روسیه به چند کشور ناتو حمله سنگین غیر اتمی کند. اگر روسیه هوشمندانه عمل کند قطعاً امریکا و دوستانش از کرده های خود پشیمان خواهند شد و زمان کوتاهتری سقوط خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!