زلزله ترکیه وفیزیک نیروی اخلاق و رفتار

وقتی تصاویر زلزله ترکیه را می بینیم یاد خرابی های سوریه و عراق می افتیم که توسط جبهة النصره و داعش امریکایی که مورد حمایت ترکیه، اسرائیل، قطر و عربستان بودند.

زلزله ای نزدیک 8 ریشتر جنوب ترکیه و شمال سوریه را در بر گرفت و هزاران ساختمان را تخریب و باعث کشته شدن هزاران نفر و مجروح شدن ده ها هزار نفر و آوراگی بسیار زیادی از ایشان شد.

انسان دارای انسانیت نمی تواند از غم آسیب دیدگان ناراحت نباشد و در غم ایشان شریک هستیم.

ولی وقتی از دید قوانین عدل الهی و اتحاد قوانین و نیروهای فیزیک و فیزیک نیروی اخلاق به این موضوع نگاه کنیم می فهمیم که برخی بلاهای طبیعی متاثر از عملکرد اخلاقی ملت آسیب دیده نیز می باشند.

مردم ترکیه اعتراضی به کمک دولت خودشان به انتقال و تجهیز نیروهای جبهة النصره و داعش به سوریه و عراق، برای منافع حزبی اردغان نکردند.

این کار ترکیه باعث قتل عام، تجاوز و آوارگی ده ها میلیون نفر از دو ملت سوریه و عراق شد.

تایید اردغان توسط هواداران او یا بی تفاوتی اکثر ملت ترکیه به ظلم او به ملت های همسایه، اکثریت ملت ترکیه را شریک در ظلم اردغان به ملت های همسایه می نماید.

البته موارد دیگری از ظلم در داخل و خارج ترکیه وجود دارند.

نیروهای جهان هستی، متحد با یکدیگر می باشند و از جمله این نیروها، نیروی اخلاق و رفتار انسان است که متحد با نیروهای دیگر و موثر بر آنها و بر اجسام می باشد و ممکن است در سطح گروهی و جامعه بصورت زلزله یا طوفان ظاهر شود.

البته در این بلای طبیعی، ممکن است بی گناهانی نیز آسیب ببینند و این نیز طبیعی است.

ملت ترکیه می بایست به ظلم اردغان به ملت های همسایه اعتراض کنند و بابت سکوت سالهای قبل خود، توبه کنند و از ملت های همسایه عذرخواهی نمایند.

اردغان و همه همکارانش، قطعاً مجازات خواهند شد چه ملت ترکیه آنها را مجازات کنند یا از طریق دیگر مجازات شوند. همچنین بقیه ظالمان از استعمارگزان غرب گرفته تا دیکتاتورهای تحت کنترل ایشان و ظالمان دیگر، قطعاً مجازات خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!