طوفان اقصی بزرگترین عملیات مقاومت علیه صهیونیست ها

گروه مقاومت القسام شاخه نظامی حماس، صبح روز 7 اکتبر 2023 ( 15 مهر 1402) عملیات گسترده ای علیه اشغالگران صهیونیست شروع کرد و تاکنون حدود 5000 موشک و راکت به سمت صهیونیست ها شلیک کرده است.

در این عملیات تاکنون یش از 100سرباز صهیونیست اسیر بیش از 350 سرباز صهیونیست به درک واصل شدند و بیش از 1600 نفر زخمی شده اند و وضعیت بیش از 200 نفر از زخمی ها وخیم بوده است. در میان کشته شده ها و اسرا چند فرمانده عالی رتبه نیز به چشم می خورد.

چند تانک مرکاوای اشغالگران منهدم شدند. با نفوذ گروه مقاومت به شهرکهای اطراف غزه، شهرک نشینان اشغالگر پا به فرار گذاشتند.

این عملیات در زمان حکمرانی نتانیاهو صورت گرفت تا به صهیونیست ها بگوید تندروی ایشان نمی تواند مقاومت را از بین ببرد و آنها را مصمم تر می کند.

همچنین این عملیات در پنجاهمین سالگرد عملیات 1973 مصر و سوریه علیه صهیونیست ها صورت می گیرد.

دولتهای مسلمانی که اقدام به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نمودند، در مقابل فلطسینی ها و آزادگان جهان روسیاه خواهند بود.

عوامل حتمی بودن شکست صهیونیست ها در سالهای پیش رو

خداوند وعده داده است که مظلومان جهان وارث زمین خواهند بود.

اشغالگران انگیزه ای برای دفاع ندارند.

دنیا از حالت تک قطبی امریکا به سمت چند قطبی و ظهور قدرتهای جدید خواهد بود و قدرت امریکا و بقیه استعمارگران غربی در حال کاهش و زوال است استعمارگران غرب مدافع صهیونیست ها می باشند.

مستعمرات استعمارگران غرب در افریقا از دست استعمارگران خارج می شوند و وجود استعمارگران غرب وابسته است به سرقتی که از مستعمرات می کنند و از دست رفتن مستعمرات ایشان را ضعیف تر و سقوط آنها را نزدیک تر می کند.

سازمان های مدافع حقوق بشر برای استعمارگران غرب کار می کنند

رژیم صهیونیستی برای مقابله با مقاومت دست به کشتار زنان و کودکان و شهروندان عادی میکند و سازمان های مدافع حقوق بشر سکوت می کنند و یا حتی حق را به رژیم صهیونیستی می دهند!

کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر، حق را به رژیم صهیونیستی می دهند و گروههای مقاومت فلسطینی را تروریست می نامند. اگر گروههای مقاومت تروریست هستند چرا گروههای مقاومت اروپایی در مقابل هیتلر را مقاومت می نامیدند و نه تروریست!؟ به عبارتی می توان گفت هر تروریستی که برای منافع استعمارگران غرب جنایت و کشتار می کند آزادیخواه است و هر مظلومی که ضد منافع آنها مقاومت کند تروریست نامیده می شود.

قتل تعمدی شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی و سکوت مدافعین حقوق بشر

مقاومت فلسطینی اجازه داشتن اسلحه برای دفاع از خود را ندارد و در محاصره کامل رژیم صهیونیستی و استعمارگران غرب و مستعمرات ایشان است و طبیعی است که سلاح دست ساز مقاومت فلسطینی دارای دقت هدف گیری نداشته باشد ولی رژیم صهیونیستی دارای سلاح نقطه زن می باشد و می تواند شهروندان فلسطینی را نکشد ولی تعمداً زنان و کودکان و شهروندان بیگناه را به خاک و خون می کشد.

سازمان های مدافع حقوق بشر اصلاً به این موضوع و واقعیت توجه نمی کنند و ظالم را بر مظلوم ترجیح می دهند و از رژیم صهیونیستی ظالم حمایت می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!