حقوق محمود عباس و نیروهایش از اسرائیل است

ممکن نیست که از رژیم اشغالگر صهیونیستی حقوق گرفت و برای ملت فلسطین فعالیت نمود.

لذا محمود عباس در ظاهر برای ملت فلسطین عمل می کند.

همکاری و هماهنگی امنیتی مسئولین دولت خودگردان فلسطین با اشغالگران صهیونیست، نمونه بارز خیانت ایشان به فسطین و فلسطینیان است.

تأمین حقوق دولت خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس خائن از اشغالگران در حالی است که دیکتاتورهای عرب خلیج فارس هزاران برابر این حقوق را به حامیان اسرائیل کودک کش می دهند. در صورتیکه دیکتاتورهای خائن عرب، می توانند چند برابر این حقوق را بطور مستقیم به خود فلسطینی ها بدهند.

همه مردم فلسطین موجود در غزه و رام الله و آنهایی که در آوارگی در کشورهای مختلف بسر می برند همه می دانند که محمد عباس نماینده ایشان نیست و به فلسطنی ها خیانت می کند.

حرفها و اعمال ظاهری او نیز برای فریب ملت فلسطین و ملت های جهان می باشد.

او اعتقادی به مقاومت ندارد و خواهان کشتار نیروهای مقاومت می باشد.

در عملیات طوفان الاقصی که ابهت اسرائیل به ظاهر قدرتمند شکسته شد، ملت فلسطین در رام الله، همراستا با مقاومت حماس قدم برمی دارند و علیه اشغالگران قیام کردند و تاکنون بیش از 110 نفر از ایشان شهید شدند ولی نیروهای محمود عباس با اشغالگران همکاری می کنند در صورتیکه نیروهای محمود عباس حدود 60 هزار قطعه سلاح در دست دارند و می توانند عامل خوبی برای فشار نظامی بر اشغالگران و همکاری با نیروهای مقاومت و جلوگیری از کودک کشی صهیونیست ها در غزه باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!