اختلاف دولتها و ملتهای غربی در مورد قتل کودکان و زنان غزه, یعنی دولتها در کنترل سرمایه داران هستند و نه ملتها

دولتهای غربی اصرار دارند که نشان دهند انتخابات در کشورهای غربی دمکراتیک است و بابت این موضوع به دیگر کشورها فخر فروشی می کنند. در صورتیکه چنین نیست.

سرمایه داران بزرگ غرب، احزاب گوناگون را می سازند و از آنها حمایت مالی می کنند و از بین رؤسای این احزاب کسانی را در رسانه های خود معرفی می کنند و انتخابات از بین این افرادی است که قبلاً توسط سرمایه داران انتخاب و معرفی شده و تبلیغ می شوند. هر کدام از این منتخبین سرمایه داران شعارهایی برای انتخاب شدن دارند. ولی به محض انتخاب شدن، شعارهای انتخاباتی را کنار می گذارند و فقط دستورات سرمایه داران بزرگ را اطاعت می کنند. اگر شعارها در جهت منافع سرمایه داران بزرگ باشند اجرا و در غیر اینصورت اجرا نمی شوند.

اختلاف موجود بین دولتها و ملت های غربی و تمام اختلافات موجود بین ایشان، به همبن خاطر است.

زیرا همه ملت ها انسانیت دارند ولی دولتهایی انسانیت دارند که تابع منافع ملت ها باشند نه اینکه تابع منافع اقتصادی سرمایه داران بزرگ.

حمایت کامل نامزدهای ریاست جمهوری امریکا از کشتار کودکان غزه در مناظره تلویزیونی، حکایت از مردمی نبودن مسئولین امریکاست

در مناظره تلویزیونی 5 نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری امریکا، همه آنها حمایت کامل خود را از نتنیاهو در کشتار کودکان غزه اعلام کردند و گفتند نتنیاهو می بایست شدیدتر عمل کند. نامزدهای دمکرات نیز در حمایت از اسرائیل کودک کش با جمهوریخواهان رقابت می کنند. در صورتیکه ملت امریکا در تظاهرات و در نظرسنجی ها، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام کردند و خواستار توقف کشتار کودکان و زنان غزه شدند. و این اختلاف بین مسئولین و ملت امریکا، حکایت از آن دارد که مسئولین امریکا نماینده ملت امریکا نیستند بلکه نماینده سرمایه داران بزرگ امریکا می باشند. همینطور در کشورهای دیگر غرب مثل کشورهای اروپایی و ژاپن و کره جنوبی و استرالیا.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!