آیا اگر دولت تروریستی اسرائیل بگوید پاریس را تخلیه کنید و آنرا بمباران کند، مشکلی نیست؟

دولتهای تروریستی غرب، دولت تروریستی اسرائیل را تایید می کنند که قبل از بمباران و کشتار کودکان و زنان غزه، به آنها گفته بود شمال غزه را تخلیه کنند! اگر تخلیه نکردند تقصیر خودشان است.

دولتهای تروریستی غرب بخاطر منافع خود از دولت کودک کش اسرائیل حمایت می کنند و عنوان می کنند که اسرائیل به مناطق شمال غزه گفته بود که آنجا را تخلیه کنند تا مورد بمباران شدید قرار دهد.

گاهی هم می گویند نیروهای مقاومت فلسطین، مردم غزه را گروگان گرفته اند و از آنها بعنوان سپر انسانی برای خود استفاده می کنند تا شمال غزه را تخلیه نکنند. در صورتی که صدها هزار نفر شمال غزه را تخلیه کرده اند ولی هنوز صدها هزار نفر در شمال غزه مانده اند زیرا اسرائیل کودک کش تروریست، مناطق جنوبی غزه را نیز مانند شمال مورد بمباران شدید قرار می دهد و تنها فرق آن در این است که ورود زمینی به شمال غزه را شروع کرده است.

دولتهای تروریستی غربی نمی گویند که چرا بجای آنکه یک ملت خاک خود را ترک کنند، دولتهای حامی این دولت تروریستی از او نمی خواهند که جنگ را متوقف نماید و به کشتار کودکان و زنان غزه پایان دهد!؟ بلکه بر عکس قطعنامه های توقف جنگ در شورای امنیت را وتو می کنند و اجازه صدور قطعنامه برای توقف جنگ را نمی دهند تا دولت تروریستی اسرائیل با خیال راحت مشغول کشتن کودکان و زنان غزه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!