قتل کودکان غزه، لکه ننگ پاک نشدنی بر صورت استعمارگران غرب خواهد بود

صهیونیست های کودک کش ساخته شده توسط غرب، قطعاً سقوط خواهند کرد ولی لکه ننگ این قتل ها و حمایت غرب از این رژیم کودک کش و دادن اسلحه لازم برای قتل به صهیونیست های خونخوار، در تاریخ ثبت شده بود و قتل های سال 2023، جنایت های این رژیم و حامیان او را برای همه ملت های جهان مستند نمود. تا همه ملت های جهان متوجه اشکال سرمایه داری غرب را بدانند که سرمایه داران بزرگ غرب، برای منافع اقتصادی خود، چه جنایتهایی کردنده اند و همچنان این جنایات را ادامه می دهند.

در غرب، همه قدرت در دست سرمایه داران بزرگ است

اشکال سرمایه داری غرب در این است که همه چیز را در محوریت ثروت و سرمایه می بیند و همه ارزش ها را به ثروت و سرمایه و صاحبان آنها نسبت می دهد و ارزشی برای انسان و انسانیت قائل نیست و لذا قتل کودکان غزه از دید حکومتهای غربی، دارای اهمیت نیست و مهم حمایت از پایگاه نظامی خود در منطقه بنام اسرائیل می باشد تا بهتر بتوانند بر منابع منطقه اشراف داشته باشند. البته ایشان سعی می کنند قتل کودکان را آرام انجام دهند تا باعث قیام ملت ها علیه خود نشوند.

در سرمایه داری غربی، فقط به منافع اقتصادی صاحبان سرمایه توجه می شود و صاحبان سرمایه همه قدرت ها، رسانه ها و وسایل کنترلی و خدماتی را در خدمت خود قرار می دهند بطوریکه مردم فکر می کنند به نامزد مورد علاقه خود رای داده اند در صورتیکه ملت ها در کشورهای غربی، از بین نامزدهایی که قبلا توسط سرمایه داران بزرگ انتخابی شده اند رئیس جمهور یا نمایندگان مجلس را انتخاب کرده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!