حکومت آفریقای جنوبی نه عرب است و نه مسلمان، ولی انسان هستند

شکایت کشور آفریقای جنوبی از اشغالگران صهیونیست بابت قتل عام مردم غزه، نشان از وجود انسانیت در حکومت آفریقای جنوبی است. و این از برکت رهبر فقید ایشان، مرحوم نلسون ماندلا می باشد.

قتل عام کودکان و زنان غزه، صهیونیست های اشغالگر را در دادگاه لاهه در جایگاه جنایتکاران قرار داد.

هر چند ارکان مهم سازمان های بین المللی در کنترل امریکا و بقیه دوستان جنایتکار ایشان می باشند. ولی همین که این شکایت در رسانه ها بی طرف و رسانه های دوست مردم مظلوم فلسطین منتشر شود و ملت ها در جریان این دادگاه قرار گیرند باعث سقوط سریعتر این رژیم جنایتکار خواهد شد.

این دادگاه در مورخ 11 ژانویه 2024 تشکیل شروع شد. در این روز به مدت سه ساعت دادگاه سخنان وکلای آفریقای جنوبی را بعنوان شاکی مورد استماع قرار داد.

قرار است روز بعد به مدت سه ساعت، دادگاه سخنان وکلای رژیم صهیونیستی را استعماع کند.

و بعد از ده روز یا بیشتر اولین حکم از طرف دادگاه منتشر گردد.

آفریقای جنوبی امروز در دادگاه، خواستار توقف قتل عام رژیم صهیونیستی شد تا فرآیند دادرسی روال عادی خود را انجام دهد. زیرا ممکن است فرآیند دادرسی ماه ها یا سالها بطول انجامد.

در این دادگاه 15 قاضی از طرف دیوان و یک قاضی از طرف شاکی و یک قاضی از طرف متهم وجود دارند.

لازم به ذکر است که یک قاضی از 15 قاضی دیوان، از طرف رژیم صهیونیستی می باشد که روزهای قبل از جلسه دادگاه، اظهاراتی به جانبداری از رژیم اشغالگر عنوان کرده بود و طبق قوانین موجود، آفریقای جنوبی می توانست خواستار تغییر این قاضی شود. ولی شاید به این خاطر که رای 8 قاضی از 15 قاضی برای متهم کردن رژیم جنایتکار کودک کش صهیونیستی کافیست، این اقدامی برای تغییر آن قاضی همدست جنایتکاران صورت نگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!