“حادثه 11 سپتامبر با مدیریت سیا و موساد” نظریه توهم توطئه است یا واقعیت؟

  1. القاعده، حادثه 11 سپتامبر را اجراء نمود و القاعده با مدیریت سیا و توسط عربستان ساخته شد برای اخراج شوروی سابق از افغانستان.
  2. امریکا به بهانه حادثه 11 سپتامبر، دو کشور افغانستان و عراق را اشغال کرد و تهدید به اشغال ایران نمود.
  3. القاعده از کنترل امریکا خارج نشده و یک دلیل آن این است که داعش و النصره که فرزندان القاعده هستند نیز در جهت منافع امریکا عمل کرده و عمل می کنند.
  4. دلایل فوق کافیست ولی دلایل دیگری هم هست که نشان می دهد سیا و موساد در این حادثه دست داشتند.( عدم حضور کارمندان صهیونیست در روز حادثه و مهندسی بودن فرو ریختن ساختمان های دوقلو و فرو ریختن ساختمان شماره 7 که ربطی به برخورد هواپیماها نداشتند و اعتنا نکردن نیروهای امنیتی امریکا به برخی هشدارها در این مورد و بسیاری موارد دیگر)

امریکا و غرب، “نظریه توطئه” را برای رفع اتهامات علیه خود بکار می گیرند و هر کارشناس سیاسی یا حکومتی که آنها را متهم کنند را به “نظریه توطئه” متهم می کنند تا بر جرائم بزرگ خود سرپوش بگذارند و ملت ها را در سردر گمی قرار دهند که حقیقت معلوم نشود.

در عنوان کردن “نظریه توهم توطئه”، گاهی برای رفع کامل اتهام و گاهی چون نمی توان انکار کرد پس فقط به شک انداختن اکتفاء می شود.

یعنی لازم نیست امریکا کاملاً تبرئه شود و کافیست مردم مطمئن نباشند و شک کنند که سازمان اطلاعاتی امریکا پشت حادثه 11 سپتامبر بوده است یا خیر؟ تا حقیقت پوشیده بماند.

“ساخت داعش توسط امریکا

“قتل ملکه دیانا انگلیسی در فرانسه”

“قتل جان اف کندی، رئیس جمهور امریکا

و بسیاری موارد دیگر، از جمله مواردی هستند که غربی ها از ترفند متهم کردن کارشناسان سیاسی به “نظریه توهم توطئه” استفاده نمودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!