کمک مالی امریکا و اروپا به فلسطینی ها، برای اجبار به تقبل ظلم است

استعمارگران غرب، سالانه حدود یک میلیارد دلار به فلسطینی ها کمک می کنند و اینکار برای موضوع بشردوستانه نیست زیرا استعمارگران غرب خودشان رژیم اشغالگر صهیونیست را در کشور فلسطین بوجود آوردند. بلکه این کمک مالی برای اجبار فلطینی ها به قبول همه ظلم و جنایاتی است که رژیم اشغالگر صهیونیست بر سر آنها می آورد.

استعمارگران غرب، چندین برابر این مبلغ را به رژیم اشغالگر صهیونیست می دهند و حامی صد در صد این رژیم جنایت کار کودک کش هستند.

استعمارگران غرب، صدها برابر این مبلغ را از کشورهای عرب خلیج فارس می گیرند تا از دیکتاتوری آنها در مقابل ملت خودشان حمایت کنند ولی این دیکتاتورها حق ندارند و البته خودشان هم نمی خواهند کمک مالی به فلسطینی های مظلوم داشته باشند.

اتحادیه اروپا می گوید کمک مال به فلسطینی ها را قطع نمی کند تا آنها تروریست نشوند!

اورزلا فوندر لاین رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا گفت بخاطر عملیات طوفان الاقصی مقاومت علیه اشغالگران فلسطین، کمک های مالی اتحادیه اروپا به فلسطینی ها را قطع می می کند ولی جوزف بورل نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی اعلام کرد این کار باعث گرایش بیشتر مردم فلسطین به سمت مقاومت می شود و مخالف قطع کمک مالی اروپا به فلسطینی ها می باشد.

اروپایی ها، مقاومت در مقابل اشغال را تروریست می نامند و اشغال و جنایت اشغالگر علیه ملت بومی را دفاع از خود می نامند و آنرا مشروع می دانند!!

اروپایی ها اعتراف می کنند که قطع کمک مالی باعث پیوستن هر چه بیشتر فلسطینی ها به مقاومت می شود و قدرت مقاومت را افزایش دهد.

اشغال فلسطین به روش داعش بوده و رژیم اشغالگر این روش را ادامه می دهد در صورتیکه نتنیاهو مقاومت را به داعش تشبیه می کند!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!