جنایت صهیونیستها، کشتار کودکان و زنان فلسطینی در بیمارستان المعمدانی غزه

جنایت بمباران و کشتار بیماران و زخمی های کودکان و زنان و همراهان آنها در بیمارستان المعمدانی توسط رژیم صهیونیستی با بمب های امریکایی، دل هر انسانی را به درد می آورد و کسی که به این مظلومیت و دیدن کودکان و زنان قطعه قطعه شده نگرید انسان نیست. این رژیم را انگلیس تشکیل داد و امریکا بزرگش کرد و همه کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر آنرا حمایت کردند.

رژیم صهیونیستی مورد حمایت قاطع امریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان، با بمبهای امریکایی، سه شنبه 17 اکتبر 2023 (25 مهر 1402 هجری شمسی) هنگام شب، بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کرد. همه بیماران، همراهان و کادر پزشکی مورد اصابت قرار گرفتند. بیش از 500 نفر شهید و حدود 1000 نفر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما قبلاً به بیمارستان ها اخطار داده بودیم که آنجا را تخلیه کنند و می خواهیم آنها را بمباران کنیم.

ولی وقتی عکس العمل ملت ها و دولت های جهان را بر علیه این حمله و جنایت دید، اعلام کرد که ما این حمله را انجام ندادیم و این حمله توسط جهاد اسلامی و خطای موشکهای آنها بوده است. در صورتی که قدرت موشک های مقاومت فلسطین بسیار کمتر از بمب بکار گرفته شده صهیونیستی امریکایی بوده که برای نفوذ در بتون استفاده می شوند و فقط آنها می توانند چنین انفجاری بوجود آورند که در یک ثانیه همه زخمی ها، بیماران و هر کسی که آنجا بوده را شهید نماید. البته صبح روز بعد مسئولیت آنرا بر عهده گرفت و بر این جنایت اعتراف نمود. آیا سازمان های بین المللی این رژیم کودک کش را محکوم و محاکمه خواهد نمود؟ خیر! چرا؟ بخاطر اینکه سازمان های بین المللی زیر نظر استعمارگران غرب قرار دارند که مدعی حقوق بشر هستند ولی بویی از انسانیت و حقوق بشر نبرده اند.

رژیم صهیونیستی از ابتدای تشکیل توسط استعمار پیر انگلیس چنین بوده است ولی استعمارگران غرب، همیشه جنایات صهیونیست ها را پنهان می کردند.

استعمارگران غرب و خصوصها امریکا بدون هیچ خجالتی از این رژیم کودک کش حمایت می کنند و البته صهیونیست ها همراه با همه حامیان خود سقوط خواهند کرد و شکی در این موضوع نیست و فقط نیاز به مقداری زمان دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!