بی بی سی در گفتگو با مسئولی از حماس، قصد فتنه های موزیانه داشت

برای مقدمه عرض می کنم که رسانه های وابسته به سرمایه داران بزرگ جنایتکار غربی به ملت های جهان خیانت می کنند که منافع اقتصادی سرمایه داران بزرگ را به منافع ملت ها ترجیح می دهند ولی ظاهر مدافع حقوق بشر به خود می گیرند ولی بی بی سی علاوه بر این اشکال به ملت انگلیس هم خیانت خاص می کنند. زیرا حقوق خود را از مالیات دهندگان انگلیسی می گیرند ولی برای منافع سرمایه داران بزرگ انگلیس و غرب خدمت می کنند و منافع ملت انگلیس و بقیه ملت ها را در نظر نمی گیرند. و قتل کودکان در غزه توسط اسرائیل که ساخت انگلیس است و اسلحه های دولتهای غربی، این موضوع را آشکار کرد که دولت ها و رسانه های غربی در مقابل ملت های خودشان می باشند. توجه داشته باشیم که انتخابات در کشورهای غربی از بین نامزدهایی است که قبلاً توسط سرمایه داران بزرگ انتخاب شده و توسط رسانه های سرمایه داران بزرگ تبلیغ می شوند و فرق مهمی بین نامزدهای مختلف از احزاب مختلف وجود ندارد و به محض انتخاب شدن، تمام شعارهای انتخاباتی را کنار می گذارند و از دستورات سرمایه دران بزرگ تبعیت می کنند.

مجری بی بی سی از آقای ابو مرزوق می پرسد:

چرا مانند اسرائیل پناهگاه برای ملت نساختید همانطور که برای نظامیان حماس تونل ساختید؟
اندازه غزه قابل قیاس با اسرائیل نیست و ممکن نیست برای ۲.۵ میلیون نفر در این مساحت کوچک پناهگاه ساخت.
مجری بی بی سی: اسرائیلیها ممکن است بمباران را سه ماه ادامه دهند مانند قبل که لبنان را سه ماه بمباران کردند تا لبنانیها یاسر عرفات و نیروهایش را از لبنان اخراج نمودند. شما چه می کنید.

یعنی مجری بی بی سی و دولت انگلیس می داند که اسرائیل جنایتکار سه ماه مردم بیگناه را کشت تا نتیجه سیاسی که می خواهد را اجرا کند و دولتهای جنایتکار غرب، در این راه به اسرائیل قاتل کودکان لبنان کمک کردند و از این نتیجه راضی هستند و حالا به مقاومت فلسطین می گویند همین سیاست در مورد غزه در حال اجرا است و مقاومت فلسطین با این سیاست اسرائیل و غرب چه برخوردی می کند.

در مورد قتل شهروندان اشغالگر، ابومرزوق گفت: نیروهای مقاومت آنها را نکشتند. اگر توجه کنید خانه آنها با سلاح سنگین تخریب شده بودند ولی نیروهای مقاومت فقط اسلحه سبک بهمراه داشتند. این نشان می دهد که نیروهای اشغالگر صهیونیستی برای زدن نیروهای مقاومت آنها را بمباران کردند و کشتند.

این مصاحبه برای بی بی سی نتیجه عکس داشت. زیرا سخنان جبهه حق معقول است و دروغ رسانه های باطل را آشکار می کند.

البته جبهه باطل هزینه بسیار می کند تا اشکال ظلم و باطل بودن خود را بپوشاند و افکار عمومی را با خود همراه سازد.

همچنین توجه داشته باشیم که استعمار پیر انگلیس این غده سرطانی را در بین اعراب بوجود آورد. تا از یکسو از افراطیهای یهود راحت شوند و هم اعراب را درگیر با این افراطی ها نماید تا راحت تر بتوانند منابع طبیعی کشورهای عرب را سرقت نمایند.

سرمایه داران بزرگ غرب که حاکمان اصلی کشورهای غربی و سرمایه داری هستند فقط به منافع اقتصادی فکر می کنند و حقوق بشر را نیز برای تامین منافع اقتصادی خود بکار می گیرند.

ولی مطمئناً حاکمیت جهان به دست ملت های مظلوم باز خواهد گشت و جنایات بزرگ سرمایه داران بزرگ غرب را بر همه ملت ها آشکار نموده و می کند و آنها را به زباله دان تاریخ می فرستد. این موضوع دیر یا زود دارد ولی حتمی است و وابسته به گسترش هر چه زودتر آگاهی و ملت ها از جنایات این ظالمان دارد که بنام حقوق بشر منافع خود را دنبال می کنند. در غزه ظرف یک ماه بیش از 6000 کودک 3000 زن فلسطینی را توسط فرزند ناخلف و سلاح خود کشتند و این کشتار ادامه دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!