دولتهای جنایتکار غرب، بعد از حصول نتیجه، جنایات غزه را به نتنیاهو نسبت و فقط او را برکنار می کنند!

وجه آمریکا و اروپا و اسرائیل در جهان از بین رفت.

آنها قرار است بعد از حصول حداکثر نتایج ممکن از این جنگ، همه جنایات را به نتنیاهو نسبت دهند و گویی با کنار رفتن او از نخست وزیری، کودک کشی وحشیانه جبهه غرب را تمیز نمایند ولی چنین نخواهد بود. در صورتیکه همه مسئولین اسرائیل جنایتکار وحشی هستند ولی عده بسیار کمی از آنها معتقدند کمی آرامتر می بایست دست به قتل عام فلسطینی ها زد..
دولتهای آمریکا و اروپا و اسرائیل جنایتکار جنگی هستند و تغییر در حاکمان هر کدام از این کشورها ماهیت جنایتکاری و کودک کشی برای منافع اقتصادی را از بین نمی برد. زیرا انتخابات در اسرائیل که به این صورت است که ملت اشغالگر فلسطین ار بین جنایتکاران جنگی کسی را انتخاب می کنند. یعنی انتخاب شونده و انتخاب کننده از جنایتکار و قاتل کودکان هستند. و در سیستم انتخاباتی کشورهای غربی که ملت ها مخالف قتل کودکان هستند، ولی سیستم انتخابات آنها به گونه ای است که همیشه انتخاب ملت از بین نامزدهای معرفی شده از طرف سرمایه داران است که همگی تابع سرمایه داران بزرگ و جنایتکار و کودک کش آن کشورها هستند.

بطور مثال هیچ فرقی بین حزب دمکرات و جمهوری خواه امریکا وجود ندارد و هر کدام که بیاید تابع شبکه حاکمیت سرمایه داران بزرگ امریکا هستند و لذا اهمیتی به خواسته مسالمت آمیز ملت امریکا ندارند.

طبق آخرین نظرسنجی توسط سازمانهای نظرسنجی امریکا، اکثریت ملت امریکا مخالف اسرائیل کودک کش و طرفدار مردم غزه و توقف بمباران اسرائیل علیه مردم غزه هستند ولی دولت اعتنایی به خواسته مردم ندارد و ملت امریکا فقط وقتی می توانند جنگ را در غزه متوقف کنند که اقدام به اشغال مراکز تصمیم یا اشغال مراکز بزرگ سرمایه داران بزرگ در امریکا بنمایند.

این موضوع بطور کامل شامل دولت های کشورهای اروپایی نیز می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!