بعلت کوچکی مساحت غزه، مقاومت حق داشتن تونل در هر جایی را دارد ولی صهیونیستهای قاتل کودکان حق بمباران هیچ جایی را ندارند

حتی اگر تونلهای مقاومت در زیر بیمارستان ها نیز باشند، صهیونیستهای کودک کش، حق بمباران بیمارستان ها را به این بهانه ندارند.

صهیونیست ها پیشرفته ترین سلاحههای غربی امریکایی را در اختیار دارند و گروه مقاومت فلسطین در محاصره صهیونیست ها هستند و مجبورند از حداقل امکانات موجود استفاده کنند تا از ملت مظلوم خود دفاع کنند.

صهیونیست ها می خواهند با بهانه های مختلف، جنایتهای جنگی خود را توجیه نمایند ولی وجدان ملت های شریف جهان، این اجازه را به صهیونیست های کودک کش و حکومت های غربی حامی او نخواهند داد.

حکومت های غربی حامی جنایتکاران، چقدر می بایست پست باشند که برای منافع و نفوذ اقتصادی در منطقه، دست به کشتار بیش از 10 هزار کودک و زن در دید ملت های جهان بنمایند و شرمنده این جنایت وحشتناک در قرن 21 نباشند؟

البته این جنایات توسط صهیونیست ها و حامیان غربی او از قدیم بوده است ولی اکثر ملت ها شاهد این جنایات نبودند و قسمت کوچکی از جنایات منتشر شدند و قسمتی بزرگی از آنها در آرشیو استعمار پیر انگلیس موجود هستند ولی در حال حاضر و در قرن 21 با وجود محدودیتهای انتقال خبر غزه، گزارش جنایات غربی ها مدعی حقوق بشر، از طریق شبکه های اجتماعی در حال انتشار می باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!