یکی بود یکی نبود کشوری جعلی بنام اسرائیل بود که غربیها آنرا ساختند و حمایت می کردند

اسرائیل نمی ماند ولی تاریخچه ننگین او و تاریخچه ننگین حامیان وحشی تر و جنایتکارتر از او باقی می ماند.

حمایت صد در صدی امریکا از این کشور جعلی کودک کش برای منافع سرمایه داران بزرگ امریکا، باعث خشم ملت ها و سقوط نظام سرمایه داری امریکا می شود.

در تاریخ ثبت گردیده است که انگلیس آنرا بوجود آورد تا هم از افراطی های جنایتکار در کشورشان و دیگر کشورهای غربی راحت شوند و هم آنها را به جان اعراب و دیگر کشورهای منطقه بیندازند تا غربی ها راحت تر بتوانند منابع آنها را سرقت کنند.

همچنین در تاریخ ثبت گردیده است که کشورهای غربی، سرزمین فلسطین را به افراطی های صهیونیست دادند و به آنها اجازه دادند که ملت فلسطین را به روش داعش قتل عام کنند تا ملت فلسطین، برای حفظ جان خود، فلسطین را ترک کنند و صدها هزار نفر قتل عام شدند و بیش از نیمی از ملت فلسطین، سرزمین خود را ترک کردند و آنهایی که باقی ماندند طی حدود یک قرن، مورد قتل یا آزار و اذیت صهیونیست ها قرار داشتند.

همینطور فراموش نمی شود که کشورهای غربی مانع انتشار جنایتهای بزرگ صهیونیست ها در فلسطین می شدند.

همچنین در تاریخ ثبت گردیده است که در جنایت سال 2023 حدود 30 هزار نفر از مردم غزه را قتل عام نمودند که بیش از 10 هزار نفر از آنها کودک و بیش از 7000 نفر از آنها زن و بقیه از مسنان و جوانان بودند. غربی ها با وقاحت تمام، سعی می کردند حق را به صهیونیست ها بدهند یا جنایات صهیونیست ها را توجیه کنند یا از اهمیت این قتل عام کم کنند. این قتل عام ها در دید دوربین های رسانه ها و ملت های جهان صورت گرفت.

در قتل عام 2023 غزه، بیمارستان ها، مدارس، روزنامه نگاران، صلیب سرخ و دیگر سازمان های بین المللی نیز در حضور دوربین ها و در دید حکومتها و ملت های جهان بمباران شدند و کارمندان و کارکنان سازمان های مدافع حقوق بشر و بین المللی نیز به قتل برسند و این سازمان ها، چون تحت کنترل کشورهای غربی بودند شکایتی یا اعتراضی به اسرائیل و کشورهای غربی حامی او نکردند.

غربی ها، آنقدر از این رژیم کودک کش خودساخته حمایت کردند که مورد خشم ملت های جهان قرار گرفتند و به همراه دولت جعلی اسرائیل سقوط کردند و به زباله دان تاریخ پیوستند.

داستان کشور جعلی اسرائیل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!