عادی سازی روابط با صهیونیست هایی که ده ها هزار کودک و زن غزه را آشکارا قتل عام نمودند ممکن نیست

قتل عام اسرائیل در غزه از 7 اکتبر ۲۰۲۳، قبول این غده سرطانی را غیرممکن ساخت.

این قتل عام وحشیانه و بزرگ، ملتهای منطقه را علیه اشغالگران مصمم تر نمود و احتمال قبول این غده سرطانی در منطقه را بطور کامل از بین برد.

هیچ ملتی در جهان، صهیونیست های کودک کش را نخواهد پذیرفت. صهیونیست ها بارها قتل عام انجام داده بودند ولی سعی می کردند جنایات خود را پنهان کنند و خود را مظلوم نشان دهند و استعمار پیر انگلیس که سازنده و امریکا که پرورش دهنده و بقیه حکومتهای اروپایی که حامی گرگهای صهیونیست بودند در پنهان سازی وحشیگری به آنها کمک کردند ولی در قرن 21 میلادی این پنهان سازی مقدور نبود با اینکه بیش از 100 خبرنگار را شهید کردند تا فیلمهای قتل عام های ایشان منتشر نشوند و همه رسانه های حکومتهای غربی به صهیونیست ها کمک کردند ولی موفق نشدند.

ملت های جهان، صهیونیست های جنایتکار و کودک کش را شناختند و ممکن نیست روابط عادی با ایشان داشته باشند.

البته دیکتاتورهای عرب از جمله عربستان سعودی، اعلام کرده اند که اگر کودک کش های جنایتکار، تشکیل دولت فلسطینی را بپذیرند و 22 درصد یا مقدار کمتر از سرزمین فلسطین را به فلسطینی ها بدهند دولت اسرائیل را به رسمیت خواهند شناخت و با کودک کش های جنایتکار، عادی سازی روابط را انجام خواهند داد. یعنی در بهترین حالت، 78 درصد فلسطین را به جنایتکاران و کودک کشان مهاجر بدهند در صورتی که 15 میلیون فلسطینی در فلسطین و کشورهای دیگر آواره هستند و این موضوع با انسانیت و حقوق بشر تناقض دارد.

برای صهیونیست بودن، لازم نیست یهودی باشید کافیست کودک کش و جنایتکار باشید

رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی که طی بیش از 75 سال، بارها جنایت علیه بشریت در فلسطین و کشورهای مجاور انجام داده است، ممکن نیست باقی بماند و توسط ملت های جهان محاکمه خواهد شد و مکان امنی برای خود نخواهد یافت.

همچنین حکومتهایی که این کودک کشان را حمایت کردند و اسلحه لازم برای قتل عام را در اختیار او قرار دادند به سرنوشت صهیونیت ها دچار خواهند شد. یادآور می شویم که رئیس جمهور امریکا و مسئولین بلند پایه ی دیگر، بارها گفته بودند که یهودی نیستند ولی صهیونیست هستند. به عبارتی صهیونیست دین نیست بلکه گروهی کودک کش هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!