انسان شدن، بسیار آسان است ولی منافع کوچک و بزرگ شخصی و گروهی مانع می شوند

کافیست کودکان و همسر خود را در ساختمانی تصور کنیم که توسط رژیم صهیونیستی بمباران گردیده و کودکان و همسرمان قطعه قطعه شده اند.

قطعاً اگر چنین تصور کنیم و خود را در موقعیت مظلومین قرار دهیم درد مظلومین را خواهیم فهمید و انسانیت در ما به ظهور می رسد. انسان می شویم، بر کودکان غزه گریه می کنیم و سپس بر علیه رژیم صهیونیستی و حامیان او قیام می کنیم.

منافع بزرگ ولی خونین سرمایه داران و صاحبان شرکت های بزرگ حاکم بر کشورهای غربی و منافع کوچک برخی مسئولین و کارگران و کارمندان اسلحه سازی و شرکت ها و کارخانه های صاحبان زر و زور، مانع از این تفکر است.

بسیاری از ملت های استعمارگر غربی در تظاهراتی علیه رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و زنان غزه، حمایت خود را از فلسطینی های مظلوم نشان دادند و فراگیر نبودن حمایت از مظلوم و فریاد علیه ظالم، باعث گستاخ تر شدن ظالم گردیده است. کارگران و کارمندان و مدیران شرکتهای حمایت کننده از قتل کودکان و زنان توسط رژیم صهیونیستی، از پول خون کودکان و زنان غزه تغذیه می کنند. درآمد ایشان از کشتار کودکان و زنان غزه تأمین می شود.

حمایت ملت های غربی از ملت مظلوم غزه و اصرار دولت های ایشان به حمایت از رژیم صهیونیستی ظالم و کودک کش، نشان از آن است که انتخابات در کشورهای غربی مدعی آزادی و دمکراسی، حقیقت ندارد و اشکال سیستماتیک در انتخابات وجود دارد و مردم از بین منتخبین صاحبان شرکت های بزرگ مسئولین خود را انتخاب می کنند. یعنی صاحبان شرکت های بزرگ، کسانی را انتخاب و در رسانه ها معرفی می کنند و مردم از بین ایشان، انتخاب خود را انجام می دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!