سقوط اخلاقی و حقوق بشری غرب استعمارگر در غزه

امریکا و اروپا مدعیان دروغین حقوق بشر در جهان بودند و برای دیگران تعیین تکلیف می کردند.

آنها دروغ گو بودند ولی رسانه های گسترده آنها مانع از رسیدن حقیقت به ملت های جهان می شد. البته دولتها حقیقت را می دانستند و بنا به مصالح خود عمل می کردند همه استعمارگران غرب و دوستانشان دیکتاتور بودند برخی دیکتاتور مستقل و برخی دیکتاتور وابسته به نوع اول.

دیکتاتور بودن استعمارگران غرب بسیار واضح و غیر قابل انکار است. کافیست نگاهی بر اختلاف حمایت دولت و ملت ایشان را در موضوع غزه داشته باشیم. ملت امریکا و اروپا با مردم مظلوم غزه و کودکان و زنان کشته شده غزه است و دولت های امریکا و اروپا با اسرائیل کودک کش می باشد. طی 18 روز از 7 اکتبر 2023 ، بیش از 6000 نفر از مردم غزه که چند دهه در محاصره و قتل قرار دارند توسط رژیم صهیونیستی کشته می شوند که بیش از 2500 نفر از آنها کودک و بیش از 1500 نفر از آنها زن هستند. رژیم کودک کش صهیونیستی بدون حمایت امریکا و اروپا بوجود نمی آمد که بتواند چنین کشتاری را در طول 75 سال انجام دهد.

رژیم صهیونیستی هیچ مورد اخلاقی و قوانین بین المللی نیست که زیر پا نگذاشته باشد که هر کدام می تواند به عنوان جنایت علیه بشریت مطرح شود و مسئولین رژیم صهیونیستی را به پای چوبه دار جامعه جهانی بکشاند.

قطع آب بر همه ملت غزه!

قطع برق بر همه ملت غزه و بیمارستان ها!

قطع ورود دارو بر همه ملت غزه!

قتل خبرنگاران جهان!

قتل نیروهای کمک رسان و صلیب سرخ جهانی و نیروهای اونروا سازمان ملل!

قتل کودکان و زنان و سالخورده های غزه!

کدامیک از کشورهای اروپایی و امریکا قبول می کنند که شخصی را با جمعی از غیر نظامی ها، هزاران کود و زن و پیر بمباران کنند و به قتل برسانند. حتی اگر آن فرد تروریست باشد ولی در مورد این رژیم کودک کش مورد حمایت غرب و مردم بیگناه فلسطین فرق می کند و حق را به قاتل و کودک کش می دهند!

امریکا و اروپا فقط برای مصالح اقتصادی و سیاسی خود، این رژیم کودک کش را بوجود آوردند. داعش توسط امریکا و از روی این رژیم کپی شده بود ولی ایشان به دروغ داعش را دشمن خود و مساوی با گروه مقاومت قرار می نامند!

ظلم استعمارگران غرب و منافع خونین ایشان در تاریخ ثبت شده است و لکه ننگی بر پیشانی آنها و ادعای دروغین ایشان مبنی بر دفاع از حقوق بشر خواهد بود.

سقوط استعمارگران غرب بهمراه رژیم صهیونیستی قطعی است و ایشان فقط می توانند زمان آنرا کمی پس و پیش نمایند.

نظام آفرینش قوانین دقیقی دارد و این قوانین فقط شامل فیزیک ذرات و میدان های ذرات نمی شود بلکه شامل فیزیک میدانهای اخلاقی نیز می شود و این قوانین ضامن عدالت در جزء جزء اخلاق و رفتار انسان ها می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!