دلایل دین ستیزی BBC و روشنفکران غربی جیره خوار استعمارگران

1- مردم انگلیس مسیحی هستند و هزینه BBC را می دهند ولی این رسانه برای مصالح سرمایه داران بزرگ انگلیس فعالیت می کند لذا در جهت خواست ملت انگلیس حرکت نمی کند. و با وجود مسیحی بودن ملت انگلیس که تأمین کننده هزینه این رسانه می باشند دین ستیزی را ترویج می دهد!!

2- روشنفکران موجود، در ویترین رسانه های غربی دین ستیز هستند زیرا همه ی رسانه های غربی، حتی BBC, تحت کنترل یا مالکیت سرمایه داران بزرگ می باشند.

3- یووال نوح هراری متولد 1976 به ظاهر متفکر و استاد دانشگاهی در فلسطین اشغالی می باشد که دین رسمی این حکومت اشغالگر، یهودی می باشد.

به عبارتی، نظام صهیونیست که با بهانه یهودی بودن فلسطین را اشغال کرده است، دین ستیزی را ترویج می کند.

4- علت دین ستیزی سرمایه داران حاکم، ظلم ستیزی ادیان الهی می باشد و سرمایه داران حاکم غربی به نام دمکراسی میلیونها نفر را در جهان به خاک و خون کشیده و می کشند.

5- هراری به گونه ای از استالین و لیبرال دمکراسی یاد می کند که انگار استعمارگران غرب فرشته های نجات بشر هستند و امریکا نبود که بیش از یک میلیون ویتنامی را کشته یا امریکا نبود که دو شهر ژاپن را با بمب اتم به همراه ملت آنها با خاک یکسان نمود یا اروپای استعمارگر نبود و نیست که ملتها در کشورهای فقیر را به جان هم می اندازند تا منابع آن ملت های فقیر را غارت کنند و اخیراً القاعده را برای اشغال افغانستان و داعش را برای اشغال سوریه و استفاده از آن برای نفوذ یا تثبیت نفوذ خود در نقاط مختلف جهان ساختند.

استعمارگران غرب با توجه به قدرت زیاد اقتصادی، برای نفوذ سیاسی و اقتصادی در سطح جهان، بیشترین کشتار را در بین ملت ها انجام دادند.

براستی متفکر واقعی حقیقت را می گوید یا از ظالم حاکم طرفداری می کند؟؟؟؟

5- دلیل تکراری ایشان در دین ستیزی:

مردم عادی برای این به دین روی می آورند که دین جواب ساده به سوالات سخت آنها می دهد!

در صورتی که برعکس است.

یعنی این به اصطلاح متفکران دین ستیز هستند که جواب ساده به سوالات مهم بشر می دهند.

این دین ستیزها نمی توانند در باره ماهیت خداوند خالق صحبت کنند پس یک جواب ساده می دهند و می گویند خداوند و خالق توهم است و وجود ندارد.

ایشان می گویند هر چه می بینید و می توانید آنرا آزمایش کنید یا لمس کنید وجود دارد و چیزی که نتوانید آنرا لمس کنید وجود ندارد و این جواب ناشی از ضعف علمی و فلسفی است و اینکه نمی توانند بطور جامع فکر کنند. در مورد علت و معلول سخن می گویند ولی توان فکر کردن به علت العلل را ندارند پس آنرا انکار می کنند به عمد یا به سهو! به علت ناتوانی علمی فلسفی یا به دستور اربابی که از وی جیره می گیرند.

پیامبران را سوء استفاده کنندگان از کم خردی ملت ها معرفی می کنند!

یک قیاس بین علم و دین

در حال حاضر توضیح پدیده فوتوالکتریک ارزشی ندارد ولی آلبرت انشتین در کمتر از یک قرن پیش بخاطر این توضیح جایزه نوبل فیزیک گرفت.

پیامبر در 14 قرن پیش چیزهایی فرمودند یا در قرآن ذکر شده که برخی از آنها در این قرن مشخص شده و برخی ممکن است در آینده کشف شوند و این باصطلاح متفکران، هیچگونه ذکری از آنها نمی کنند.

استعمارگران در حال انتشار و تثبیت فساد اخلاقی در بین ملتها هستند و نظام حقوق بشری استعمارگران غرب، بر پایه ی قدرت و ثروت است.

در حالیکه ادیان الهی بویژه دین اسلام، ارزش خاصی برای انسان قائل است و تأکید زیادی بر عدالت اجتماعی دارد.

این کج فهمان جیره خوار استعمارگران یا برخی که جیره خوار نیستند ولی قدرت تحلیل ضعیفی در فلسفه دارند، نمی توانند با روشنفکران واقعی و مردمی مناظره و گفتگو کنند به همین جهت از رسانه ها که ابزار مهم استعمارگران هستند سوء استفاده می کنند تا مردم را به گمراهی بکشند.

البته این کار آنها سقوط استعمارگران ظالم را به تأخیر می اندازد ولی با بیداری ملت ها، سقوط سرمایه داران بزرگ حاکم بر جهان، حتمی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!