بودجه نظامی امریکا برای دفاع از سرمایه داران بزرگ است در مقابل قیام ملت ها

اگر بودجه نظامی امریکا صرف رفع فقر در امریکا و جهان شود، ملت امریکا و ملت های جهان از امریکا دفاع خواهند نمود ولی واقعیت این است که بودجه نظامی امریکا برای حفظ امنیت ملی امریکا نیست بلکه برای حفظ منافع سرمایه داران بزرگ امریکا در امریکا و جهان است.

اگر بودجه نظامی یک سال امریکا که بیش از 800 میلیارد دلار است، صرف رفع فقر در سطح جهان شود، حکومت امریکا محبوبیتی پیدا می کند که هیچ کشوری جرأت حمله به امریکا را نخواهد داشت و نیازی به این بودجه نظامی نخواهد داشت.

شبکه سرمایه داران بزرگ حاکم

شبکه سرمایه داران بزرگ امریکا، همه مفاصل حاکمیت، رسانه ها و سازمان های مهم را در امریکا در کنترل خود دارند و تصمیمات کلان را ایشان تعیین می کنند.

رئیس جمهور و نمایندگان سنا و کنگره عمدتاً تابع یکی از دو حزب جمهوری خواه و دمکرات می باشند و این دو حزب، هر یک تابع گروهی از سرمایه داران حاکم می باشند و مجری تصمیمات شبکه سرمایه داران حاکم می باشند.

البته انتخابات وجود دارد ولی دو حزب بزرگ جمهوریخواه و دمکرات، رسانه ها و سازمان های دیگر که تحت مالکیت یا کنترل سرمایه داران بزرگ می باشند، مردم را به انتخاب یکی از دو حزب مذکور هدایت می کنند. که هر دو حزب متعلق به شبکه سرمایه داران بزرگ حاکم بر امریکا می باشند.

هزینه های اصلی دو حزب جمهوری و دمکرات امریکا را سرمایه داران بزرگ می دهند!!

کسانی که هزینه های اصلی حزب را می دهند، کنترل آنرا در دست دارند!

دمکراسی غرب بر پایه احزاب می باشد و احزاب وابستگی مالی به سرمایه داران بزرگ دارند.

لذا دمکراسی غرب، دروغ بزرگی است که بسختی می توان به دمکراسی واقعی رسید زیرا سرمایه داران همه چیز را در کنترل دارند.

شبکه سرمایه داران بزرگ امریکا برای محافظت از خود و سرمایه های بزرگشان و منافع کارخانه های اسلحه سازی خود، نیاز به ترساندن مردم از دشمن خارجی می باشند تا توجیهی برای بودجه نظامی بیش از 800 میلیارد دلاری باشد.

تصور کنید که اگر سرمایه داران بزرگ امریکا ناگهان احساس خطر کنند و بخواهند خودشان به همراه سرمایه هایشان فرار کنند به کجا فرار کنند؟ هیچ !!

ایشان قدرت فروش این کارخانه ها و سرمایه های بسیار بزرگ را ندارند و اگر فروختند این سرمایه را کجا پنهان کنند؟ و کجا آنها را مصرف نمایند؟

پس تنها راه حفظ سرمایه های بزرگشان، در دست داشتن همه چیز در امریکاست تا مردم توان مقابله با ایشان را نداشته باشند.

البته ایشان سعی می کنند ضمن حفظ قدرت دفاع از خود و سرمایه هایشان، تا حدودی رضایت مردم را نیز بدست آورند و ضمناً مردم را از دشمنان خارجی بترسانند تا به فکر قیام علیه سرمایه داران نباشند.

ایشان چنان حکومت را در کنترل دارند که اگر خطر جدی از طرف مردم بوجود آید در صورت لزوم در بکارگیری بمب اتم و کشتن همه مردم، تردید نخواهند نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!