احزاب و گروههای تروریستی صهیونیست، در روش کشتار مختلف هستند

دولت انگلیس در زمان اشغال این سرزمین، صیونیست ها را به این سرزمین آورد و اسلحه لازم را برای کشتار فلسطینی ها به ایشان داد تا از یکسو از شر صهیونیست ها یعنی یهودیان افراطی در انگلیس و بقیه کشورهای اروپایی راخت شوند و از سوی دیگر، افراطی های یهود را به جان اعراب بیندازند و سرقت منابع اعراب را برای استعمارگران غرب آسانتر نمایند. البته بعد از انگلیس، امریکا قیمومیت صهیونیست ها را بعهده گرفتند و حمایت همه جانبه از این رژیم کودک کش را وظیفه خود می دانند و انگلیس و فرانسه و برخی کشورهای دیگر اروپایی برای حمایت این رژیم کودک کش به امریکا کمک می کنند.

همه احزاب و گروههای صهیونیستی تروریست هستند و اختلاف آنها، فقط در روش قتل عام و کشتار و وحشیگری است.

صهیونیست ها از سال 1940 تاکنون مشغول قتل عام و کشتار مردم فلسطین هستند. و وجود احزاب میانه رو یا مسالمت آمیز در بین آنها دروغی بیش نیست.

ترویج دهنده فکر وجود احزاب میانه رو در بین صهیونیست ها بی بی سی است که خود همین شبکه اقرار می کند که تعداد آنها و تأیید کننده های آنها بسیار کم است. ولی باید گفت تعداد بسیار کم هم دورغ است. زیرا اشخاص شریف و مسالمت آمیز، اصولاً کشور خود را ترک نمی کنند تا به صهونیست های اشغالگر و کودک کش بپیوندد.

یهودیانی که از قبل در فلسطین بودند و بسیاری از یهودیان اصیل در جهان نیز صهیوینست ها و دولت اسرائیل را قبول ندارند و در انتخابات این رژیم کودک کش شرکت نمی کنند و معتقدند یهویدیان نباید دولت یهودی تشکیل دهند و در تورات نیز آمده است که تشکیل دولت یهودی به ضرر یهویدیان خواهد بود و قطعا بعد از تشکیل سقوط خواهد کرد و اصولاً اعراب فلسطینی، مشکلی با این قشر از یهودیان ندارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!