بالگرد اسرائیل 364 شهروند صهیونیست را کشت! لذا کشتن فلسطینی ها طبیعی است

روزنامه هاآرتس اعتراف کرد که حماس به جشنواره موسیقی حمله نکرده و حمله توسط یک بالگرد اسرائیلی صورت گرفته است و احتمالا برای کشتن یک نیروی حماس، این حمله صورت گرفته است و حماس اطلاعی از این جشنواره نداشته است.

قبلا اسرائیلیها ادعا کرده بودند که قتل آنها توسط حماس صورت گرفته است و این حمله مانند حمله داعش بوده است در صورتیکه این عمل توسط اسرائیل صورت گرفته و همانطور که خودشان اعتراف کردند واقعاً این حمله مانند حمله داعشی ها صورت گرفته است. ناگفته نماند که داعش را خودشان و امریکایی ها ساختند و داعش به اسرائیل و منافع امریکا حمله نکرده بلکه فقط به طرف مقابل ایشان حمله کرده است.

همچنین حماس گفته بود که حمله هایی که بسیاری از نقاط شهرکهای صیونیست نشین صورت گرفته توسط سلاححای سنگین بوده است در صورتیکه نیروهای حماس در موقع حمله طوفان الاقصی فقط اسلحه دستی کلاشینکف حمل می کردند.

این رژیم وحشی کودک کش، تحت حمایت غرب وحشی تر از خودش می باشد و دست به هر جنایتی می زند و بنا به نیاز، نیروها و شهروندان خودش را نیز قتل عام می کند. رابین را اسرائیلیها کشتند و شارون نیز به احتمال زیاد توسط اسرائیل کشته شد زیرا بخاطر ارتکاب جنایتهای وحشتناک در فلسطین، در معرض خواست ملت های جهان، برای محاکمه مواجه شده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!