رشته فیزیک نیروی اخلاق و رفتار و اعتقاد به روز حساب!

رشته فیزیک نیروی اخلاق، با استفاده از فیزیک اتحاد نیروها و نیروی اخلاق و جهانهای موازی، وجود قانون نیروی اخلاق در دنیا و امتداد و تکمیل آن، در روز حساب را اثبات می کنند. در حالی که قبلاً روز حساب فقط قلبی و فلسفی بود.

The field of Moral Force Physics, with the using of the Physics of Union of Forces and Parallel Worlds, proves the existence, extension and completeness of the Law of Moral Force in the world on Judgment Day. Whereas before, Judgment Day was merely heartfelt and philosophical.

إن مجال فيزياء القوة الأخلاقية ، باستخدام فيزياء اتحاد القوى والعوالم الموازية، يثبت وجود قانون القوة الأخلاقية في العالم وامتداده واكتماله يوم الحساب. بينما قبلاً كان يوم الحساب مجرد قلبي وفلسفي.

کم کم اعتقاد به روز حساب، علمی می شود در حالی که فقط قلبی و فلسفی بود.

حکومتهای منفعت طلب، مانع گسترش رشته فیزیک نیروی اخلاق هستند و بنا به منافع خود، مشغول انتشار فرهنگهای ضد اخلاقی در جهان می باشند.

همچنین بسیاری از افراد به ظاهر مذهبی و معتقد به روز حساب، اعتقاد قلبی نیز به روز حساب ندارند و برای منافع دنیوی خود، از اعتقادات مردم سوء استفاده می کنند.

دانشمندان فیزیک در حال حاضر چهار نیروی بنیادین را شناسایی کرده اند که عبارتند از:

  1. الکترومغناطیس
  2. هسته‌ای ضعیف
  3. هسته‌ای قوی
  4. گرانش

همچنین در حال تحقیق روی نیروی پنجمی هستند که احتمالاً مربوط به ماده تاریک و توجیح انبساط جهان می شود.

دانشمندان فیزیک برای اتحاد چهار نیروی شناسایی شده، نظریه ریسمان را بنا کردند که البته نسخه های مختلفی دارد و ما را به نظریه جدید جهان های موازی و وجود همزمان چند جهان هدایت می کنند.

اگر منصفانه، قوانین فیزیک موجود و نتایج حاصل از آنها را در نظر بگیریم، چارچوب اثبات وجود قوانین فیزیک اخلاق موجود است و فقط نیاز به پرداختن به فرمولها و روابط آن می باشد.

قوانین انعکاس اخلاق و وجود مجازات برای ظلم شخص به شخص و یا ظلم ملتی بر ملتی دیگر یا سکوت ملتی بر ظلم حاکمانشان بر ملتی دیگر و گناه و مجازات مرتبط با این ظلمها قانونمند می باشند.

خواه نام خدا را به زبان آوریم یا وجود این قوانین دقیق را مربوط به جهان هستی و طبیعت بدانیم.

در فیزیک نیروی اخلاق، قطعاً مانند دیگر نیروهای فیزیک، مواجه با نیروی اخلاق و ذره ای که این نیرو را منتقل می کند خواهیم بود و می توان در اتحاد این نیرو با نیروهای شناسایی شده در فیزیک تحقیق نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!