رئیس بانک مرکزی می فرماید، سوداگرها در تعطیلات، قیمت دلار را بالا می برند!

آقای محمد رضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی می فرمایند، سوداگرها از تعطیلات سوء استفاده می کنند و قیمت دلار را بالا می برند!

آقای فرزین نمی فرمایند که بعد از تعطیلات، چرا بانک مرکزی دلار را پایین نیاورد؟!

آیا منظور ایشان، این است که سوداگران، دلار را بالا بردند و به آن قفل زدند؟؟

اینگونه سخنان غیر مسئولانه تکراری، باعث بی اعتمادی هر چه بیشتر ملت نسبت به مسئولین و متاسفانه به نظام می شود و این بی اعتمادی و نارضایتی، به نفع نظام و انقلاب نیست.

اگر دولت و بانک مرکزی، فکر کنند که مردم روایت مسئولین را باور کرده اند چیز خوبی نیست. زیرا باعث آن می شود که دولت و بانک مرکزی به فکر راه حل منطقی و اساسی نباشند.

راه حل اساسی، حذف همه رانت های اقتصادی است که مقدار آنها بیشتر از افزایش نقدینگی است و بارها در همین سایت توضیح داده ام و البته بکار گیری افراد با کفایت و متعهد از بین 85 میلیون ایرانی است. بسیار زشت است که بگوییم هزار نفر با کفایت و با تعهد، مانند شهید حاج قاسم سلیمانی نداریم تا در مسئولیت های مهم کشوری قرار دهیم. خدا ما را در راه او قرار دهد که او برای اسلام و ملت ایران و چند کشور، جان با ارزش خود را فدا نمود و برخی در همین کشور، با ظاهری مذهبی، با پول رانتی که بدست می آورند نمی دانند چه کار کنند! که دو نمونه از رانت ایشان، ارز 4200 و ارز نیمایی می باشند که ارز ارزان می گیرند ولی کالای خود را به قیمت رقبای خود که ارز ارزان نمی گیرند می فروشند.

هفته قبل حدود دو هزار تومان قیمت دلار بالار رفت و حالا باز هم حدود دو هزار تومان بالا رفته است و جناب رئیس کل بانک مرکزی می فرمایند کار سوداگران است که از تعطیلات سوء استفاده کرده اند؟؟؟

دولت می داند کاهش ارزش پول، یعنی دست بردن در رسید اسکناس ریالی در دست مردم و اینکار یعنی برداشتن از جیب 85 میلیون ایرانی است. البته بیشتر از کسانی برمی دارد که به نظام و پول ملی آن اعتماد کرده اند. زیرا کسانی که به این نظام اعتماد ندارند فوری پول خود را به ارز خارجی، طلا یا ملک تبدیل می کنند.

فشار اقتصادی ناشی از رانت و بی کفایتی مسئولین، بیشتر از فشار اقصادی امریکا بر ملت ایران است.

دشمنی امریکا طبیعی است ولی فشار اقتصادی ناشی از رانت و بی کفایتی مسئولین، اگر برداشته نشود ممکن است فردا دیر باشد. زیرا امریکا از اهرم فشار اقتصادی بر ملت ایران، استفاده بهینه کرده و خواهد کرد.

پس مسئولین باید مراقب باشند که این فشار اقتصادی، اگر مضاعف شده است این مضاعف شدن، به نفع امریکا و به ضرر نظام و انقلاب است و باید هر چه زودتر جلوی فشار اقتصادی مضاعف بر ملت توسط انواع رانت و بی کفایتی مسئولین گرفته شود. زیرا فردا ممکن است دیر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!